חנות מוצרי טבע ובריאות של חגית

מהפכת איכות החיים – פול זאיין פילזר

70

כמות מוצר כולל יחידות מידה: 1

המלאי אזל

עדיין מתלבטים?

בואו להתכתב עם מומחה בווטסאפ שיתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר עבורכם

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

קטגוריה

מהפכת איכות החיים – פול זאיין פילזר

בספרו מהפכת איכות החיים מתאר פול זאיין פילזר תעשייה חדשה שצומחת לממדי ענק בכל הארצות המפותחות. הספר מזהה ומגדיר את האפיונים של מגמה חברתית וכלכלית זו: הביקוש למוצרים ולשירותים שתומכים בבריאות החיים של הפרט, ומתמקדים במניעת מחלות ובהאטת תהליך ההזדקנות. היקפה של תעשייה זו הכפיל את עצמו בחמש השנים האחרונות – היא מגיעה היום ל- 500 מיליארד דולר, והיא רק בתחילת דרכה. פול זאיין פילזר מבצע בספרו מהפכת איכות החיים חתך רוחב מפורט של עסקי איכות החיים מנקודת מבט כלכלית הוליסטית, ומספק עצות מעשיות למחקר השוק ולזיהוי ההזדמנויות שמהפכת איכות החיים יוצרתהספר סוקר אינספור עסקים משגשגים החל מעסקי ייצור המזון ותוספי המזון, המשך בתחומי המחקר, המדע, הרפואה והרפואה המשלימה, וכלה במסעדות ובמועדוני כושר.
מהפכת איכות החיים (המהדורה המחודשת) תורגם ל-24 שפות. הספר כולל הקדמה מיוחדת למהדורה העברית.
פול זאיין פילזר הוא יועץ כלכלי בכיר בממשל בוושינגטון, יזם תוכנה מולטי מיליונר, פרופסור במכללה, וכותב הספרים אלוהים רוצה שתהיה עשי,  ועושר בלתי מוגבל, רבי מכר ברשימת המגזין ניו יורק טיימס. הוא סיים תואר שני בגיל 22, הרוויח את 10 מיליון הדולרים הראשונים שלו לפני שהיה בן 30, ושימש גם כפרשן כלכלי ברשתות N.P.R ורשת CNN
הספר מהפכת איכות החיים הוא כמו "ירייה שממשיכה להדהד" ברחבי העולם. עבור מדענים, מדריכי כושר, מורים ליוגה, אנשי עסקים, יצרני מזון, בעלי מסעדות, מפיצים של מוצרי איכות החיים, רופאים ואחרים שממוקדים במניעת מחלות ובהאטת תהליך ההזדקנות, מהפכה זו היא ההוכחה לכך שהם לא סתם מורדים במוסכמות של התחום המקצועי או התעשייה שלהם, אלא חלק ממהפכה כלל עולמית.

הספר מהפכת איכות החיים מומלץ לרכישה ויישום בחיים על ידי חגית שחף מומחית מדופלמת ל רפואה סינית

Print Friendly, PDF & Email
שתף

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מהפכת איכות החיים – פול זאיין פילזר”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצאנו

לחופשה

עד לתאריך 03/05

עד אז תוכלו להזמין כרגיל, אך ההזמנות יסופקו רק לאחר תאריך זה.
תודה על ההבנה

שנדבר? דילוג לתוכן