הילינג אנרגטי
מרץ 9, 2018
דיקור סיני
נובמבר 4, 2015

תוספי תזונה וייעוץ מקצועי וטיפול און-ליין

תוספי תזונה וייעוץ מקצועי וטיפול און-ליין מאפשר לכם לקבל את הדרוש לכם במהירות ובזמינות הנוחה לכם. קבלו את הייעוץ המקצועי והטיפול הטוב ביותר הנדרש לכם ע"י מומחית מוסמכת לרפואה סינית מטעם האוניברסיטה העברית בעלת ניסיון רב שנים בטיפול באלפי לקוחות ומטופלים.

בעולם המודרני אנשים נמצאים בתנועה מתמדת וזמן הפך למצרך יקר ונדיר ולא תמיד נוח ואפשרי לפנות זמן על מנת לטפל בבריאות האישית ובנושאים כואבים.

מוצרים שמוזכרים במאמר שעשויים לעניין אותך

TSF פלוס

כאן מתאפשרת לכם באמצעות הטכנולוגיה לקבל ייעוץ אישי והתאמה טיפולית כשאתם נמצאים בבית ובפרטיות מלאה או בכל מקום שנוח לכם

תוספי תזונה ייעוץ מקצועי וטיפול און-ליין בשיחת וידאו צ'אט באמצעות סקייפ- Skype יאפשרו לכם ליהנות מהיתרון של הטיפול המקצועי במרפאה יחד עם עוד מספר יתרונות חשובים נוספים

  • חיסכון בזמן הכרוך בנסיעה למרפאה וחזרה
  • נוחיות של קבלת ייעוץ וטיפול בזמן שמתאים לכם ובמקום שהכי נוח לכם
  • לעיתים אתם נמצאים רחוק ואינכם מוכנים להתפשר על איכות הטיפול
  • אתם נמצאים בחו"ל מכל סיבה וזקוקים לאבחון, ייעוץ או טיפול.
  • אתם מבטיחים לעצמכם טיפול מקצועי ברמה מקצועית גבוהה ביותר של מומחית מנוסה לרפואה ותזונה סינית והוליסטית העוסקת במגוון שיטות אבחון וטיפול ובכלל זה נושאי גוף-נפש.
  • העולם המודרני פותח לכולם את האפשרות לקבל מגוון שירותים עד הבית באמצעות טכנולוגיות מתקדמות בתחום הסלולרי והמחשוב, אז למה לא לנצל יתרונות אלו גם לטיפול בבריאות שלכם ?

כיצד תקבלו תוספי תזונה וייעוץ מקצועי וטיפול און-ליין בשיחת וידאו צ'אט באמצעות סקייפ  Skype  (הייעוץ אישי ודיסקרטי)

השיטה זהה לזו המתבצעת אצלי במרפאה, אתם קובעים ומתאמים מועד שבו נוח לכם לקיים שיחת וידאו צ'אט שבה תבקשו לקבל אבחון, ייעוץ, טיפול מקצועי והנחיות נוספות על מנת לטפל בדרוש לכם לשוב לבריאות מלאה.

שיטה זו מאד נוחה לפגישות מעקב במהלך טיפולים שבה תדווחו על מצבכם, תהליכים שמתרחשים ו\או משתנים כך שניתן לווסת או לשנות תהליכים, מינונים או כל פעולה נדרשת וזאת על מנת להשיב את הבריאות מהר והכי טוב שאפשר.

כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתי קשר טלפוני או באמצעות אתר האינטרנט שלי והשאירו את פרטי ההתקשרות אתכם. בשיחה חוזרת שלי אליכם נקיים שיחת הכרות מקדימה ללא התחייבות או כל תשלום מצידכם ובה אוכל ללמוד ולהתאים ובאיזה אופן (ואם בכלל) את הטיפול הנדרש לפתרון הבעיה שתוצג על ידכם.

אני מניחה שאם אתם קוראים הצעה זו הרי סביר שברשותכם מחשב עם חיבור לאינטרנט, כל שעליכם לוודא הוא כי ברשותכם מצלמת אינטרנט וחשבון סקייפ, באם קיים קושי כלשהו אשמח גם לעזור טכנית. מכאן והלאה ניתן יהיה באמצעות שיחת וידאו צ'אט און-ליין באמצעות סקייפ Skype להעניק לכם את הטיפול האיכותי המקצועי והמועיל ביותר לבריאותכם וזאת במועד שקבענו לנוחיותכם.

בסיכום האבחון והייעוץ תקבלו הנחיות טיפוליות ברורות, ובתוך זאת גם ייעוץ תזונתי או תזונה טיפולית ייעודית. במידה ויהיה צורך לטיפול באמצעות פורמולה טיפולית של צמחי מרפא, תוסף תזונה או כל מוצר אחר שיידרש לכם,  תוכלו לקבל אותו עד הבית באמצעות דואר שליחים.

כמובן שלאורך כל תקופת הטיפול הנדרש תוכלו להיות איתי בקשר טלפוני או באימייל ואשמח לענות לכל שאלה. בדרך זו תרגישו שאתם תחת ליווי אישי צמוד ומקצועי של מטפלת מוסמכת ומיומנת שתלווה אתכם בכל צעד עד להחלמה מלאה.

עקרונות האבחון על פי רפואה סינית מבוססים על תשאול מאד מפורט ומעמיק הנוגע לכל רובדי החיים, כל ההיבטים הגופניים והנפשיים. כל אלו מאפשרים לי לקבל תמונת מצב לגבי מצבו הגופני והנפשי של המטופל. המצלמה תאפשר לי לאבחן סממנים גופניים הנדרשים על פי עקרונות רפואה סינית. כמו כן יש להכין מראש ולהציג כל מסמך רפואי לגבי תוצאות של בדיקות, טיפולים או תרופות, כל אלו מאפשרים לי לנתח לעומק, לאבחן ולטפל בהצלחה רבה בחלק גדול מאד של הבעיות.

למדתי מניסיוני כי טיפול באמצעות אבחון, ייעוץ וטיפול און ליין באמצעות סקייפ Skype הניב טיפולים מוצלחים באחוזים מאד גבוהים, ממש כמו אצלי במרפאה ולמרות שהוא מתבצע מרחוק לא תחושו שאתם מאבדים את המגע האישי עם המטפלת. הבחירה בשיטת הטיפול המוצעת כאן היא טובה מאד ואף מאפשרת לכם ליהנות מהיתרונות שציינתי.

חשוב לציין כי במידה ובשיחת הייעוץ המקדימה יתברר ואתם סובלים ממחלה או מצב רפואי אחר שמצריכים פגישה אישית תתבקשו להגיע אלי באופן אישי או שתופנו לקבלת טיפול רפואי אחר.

ייעוץ מקצועי וטיפול און-ליין בשיחת וידאו צ'אט באמצעות סקייפ  Skype הינו עוד שירות איכות של חגית שחף ובית הצמחים של חגית, השם שמאחורי האיכות והמקצועיות.

לקביעת מועד כאן

שרות לקוחות יש לך שאלה ? שרות לקוחות ישמחו לעזור לך  03-5753877   ,  050-7937760  ,  050-5740431  

עוד קטגוריות

חנות תוספי תזונהתוספי תזונה מומלצים,  חנות תוספי תזונה אונלייןחנות מוצרי טבע ובריאותחנות תוספי תל אביבתוספי תזונה

Print Friendly, PDF & Email
שתף
שנדבר? דילוג לתוכן