שינה איכותית
שינה איכותית
מרץ 10, 2019
רפואת אורח חיים
רפואת אורח חיים
מרץ 10, 2019
שינה איכותית
שינה איכותית
מרץ 10, 2019
רפואת אורח חיים
רפואת אורח חיים
מרץ 10, 2019

שמירה על הבריאות – גוף נפש

שמירה-על-הבריאות---גוף-נפש

שמירה על הבריאות – גוף נפש

שמירה על הבריאות מכילה היבטים רבים הקשורים לגוף הפיזי כגון: תזונה איכותית, צמחי מאכל איכותיים, הימנעות  מתזונה המכילה בתוכה חומרים מזיקים.
צריכת מוצרים אורגניים ונקיים ככל הניתן. שמירה על גורמים סביבתיים נקיים כגון מוצרי טואלטיקה נקיים מחומרים מזיקים. מוצרי קוסמטיקה נקיים מחומרים מזיקים.
חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה.

קיים אלמנט נוסף בעל חשיבות רבה בשמירה על הבריאות אולם מרביתנו נוטים להתעלם ממנה והיא הנפש. פגיעותה, והשפעתה הנרחבת על בריאותינו והשמירה עליה.
גורמים כגון הסביבה הרועשת שבה אנו חיים, לחץ הנובע ממערכות יחסים, לחצים מגיל צעיר הקיימים בתוך מערכות חינוך ולימוד המכוונות להישגיות, אשר אין בהם מקום לאדם המתפתח שבתוך הילד הצעיר. עבודה תחת לחץ ומתח רגשי המותירים את האדם אשר חונך להישגיות מתקופת ילדותו אל מול לחצים הולכים ומתעצמים.
לחצים אלו גורמים לקריסת מערכות הגוף. לחצים ומתחים מגיעים גם לגיל השלישי בו אנו מוצאים אנשים שגדלו וחונכו בחברה בה המקום הרגשי אינו בנמצא.
אנשים הנמצאים בתקופת הגיל השלישי וזקוקים לסביבה תומכת הם נותרים בודדים בתוך כלוב רגשות סגור.

מוצרים שמוזכרים במאמר שעשויים לעניין אותך

רבות מהמחלות "החדשות"  מתחברות מהר מאד לתרופות פסיכיאטריות היות ואין בהן רק את האלמנט הגופני אלא מרכיבים רגשיים רבים הסובבים את האדם.
חיבור בין גוף לנפש הוא רכיב חשוב עליו יש לתת תשומת לב רבה.  חיבורי גוף נפש הינם הכלי המחבר את האדם לבריאותו היחסית גם במצבי מחלה קשים.
מחלות רבות ממשפחת המחלות האוטו אימוניות, סרטן לסוגיו השונים, מחלות מערכת העיכול, מעי רגיז, קרוהן, קוליטיס, מחלות כאב, פיברומיאלגיה.
מחלת העייפות הכרונית, ועוד מחלות רבות אחרות מחוברות לגוף דרך מצבו של האדם בהיבט של גוף נפש.

הרפואה המערבית מספקת תשובות רבות המהוות את הבסיס הטיפולי למחלות אלו. הרפואה המשלבת גוף נפש מוסיפה להם את הנדבך של התמיכה במקום בו הגוף פוגש את הנפש. בעזרת תהליכים כגון המסע, בו הסליחה היא כמו תחבושת ריפוי על הפצעים של הלב, שחרור וניתוק של תבניות ישנות בהן האדם מנהל את חייו ובונה מערכת חיובית יותר של דימוי עצמי ורגשות חיוביים. רפואה סינית בעזרת פורמולות טיפוליות התומכות בתהליכי החלמה של הנפש בתוך הגוף.
תוספי תזונה איכותיים המשפרים את החמצון הטבעי ובכך מסייעים בתהליכי החלמה חיוביים.
תנועה ופעילות גופנית המאפשרים פירוק של רעילות הנוצרת בגוף ובנפש וכל זאת בהתאם למצבו הפיזי של האדם ויכולותיו.
פעילות גופנית ותנועה מבוקרת הינם חיוביים גם במקומות של נסיגה גופנית קשה בגלל מחלה או גיל.
התנועה צריכה להיות מותאמת לאדם וליכולתו והיא כלי עבודה חשוב לחיזוק הקשר בין הגוף לנפש.

החיבור בין כל המרכיבים הללו יוצרת רצף של רגשות ותחושות חיוביות, המאפשרות תחזוקת בריאות ושיפור איכות החיים בתפקוד היומיומי.
במרפאתי אני משלבת רפואה סינית, תזונה, צמחי מרפא, תוספי תזונה וטיפולי גוף נפש ובהם גם שיטת המסע.

לקבלת ייעוץ נוסף או לקביעת מועד לפגישה טיפולית נא צרו קשר כאן

Print Friendly, PDF & Email
שתף
שנדבר? דילוג לתוכן